Complaint: verzekering

user-9532 on 16 March 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Mijn klacht, ik heb mijn toestel is een emmer met water laten vallen. naar belcompany gegaan waar ik een belgarant onbezorgd smart verzekering heb afgesloten.
toestel is in ontvangt genomen op 9-02-2010. reparatie zou 2 a 3 weken duren. na 2 weklen gebeld hoe het zat. toestel is total-loss verklaard. verekering keert bij total-loss verklaring een nieuw toestel uit indien leverbaar. Nu op 16-03-2010 gebeld naar verzekering toestel staat nog steeds in bestelling, al
vanaf 10-02-2010 was er bekend dat toestel niet gemaakt kon worden en dat er een nieuwe komt. ze kunnen mij niks bieden op dit moment. 5 weken levertijd lijkt mij zeer onwaarschijnlijk en ben het nu sguugzat. ik wil gewoon mijn toestel of een ander toestel!

Gewenste oplossing

nieuw toestel en levering binnen 1 dag

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben contact opgenomen met de verzekeraar, en zij hebben een financieele vergoeding uitgekeerd aan BelCompany om de klant zo snel mogelijk te helpen aan een nieuw toestel.

All complaints of