My complaint:
Omschrijving klacht
Op 22 februari 2010 heb ik mijn jaarkaart van Hotelbon opgezegd.
Op 26 februari 2010 is de bevestiging ontvangen.
Echter eind maart wordt EUR59,95 van mijn rekening afgehouden die ik per omgaanda laat terugstorten. Op 1 april neemt mijn vrouw kontakt op met de servicedesk van Hotelbon, en daar krijgen we te horen dat we een week te laat de opzegging hebben verzonden (15 febr zou goed zijn geweest!). Inderdaad na een check van de opzegbevestiging van Hotelbon staat een datum van opzegging vermeld van 1 april 2011 ipv 1 april 2010. We zitten blijkbaar ongewenst weer een jaar vast aan Hotelbon. Opvallend is dat er geen discussie mogelijk is men zoekt niet naar een oplossing nog is men geintersseerd naar de reden van opzegging! Op 3 april wordt een brief ontvangen van Hotelbon dat de machtiging niet uitgevoerd kon worden en of we per acceptgiro even willen betalen binnen 7 dagen.
Gewenste oplossing
Acceptatie van de opzegging per 1 april 2010