Complaint: extra ticket

user-10578 on 07 April 2010 about Geen idee in category Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Op 30 december 2009 vertrok mijn zoon voor enkele weken naar suriname,29 mei 2009 is er geboekt(gedeeltelijk)en de bedoeling was dat hij weer met mij op 3 febr.2010 zou terugkeren naar Nederland dit hebben we kort daarna bekend gemaakt bij de reisbureau dat ipv 3 febr er 3 maart op zn ticket stond hier konden ze niks meer aan doen want het bleek dat het een een V of Q klasse was iets in die zin,dat betekend dat je dan niet eerder naar land van herkomst zou kunnen vertrekken,nou er is mij nooit gezegd of verdere info gegeven wat de klasse allemaal inhoud,je hebt een annulerinsverzekering dus denkt goed te hebben gedaan en bij zulke situaties dan krijg je te horen waar het onder valt,nou ik heb niet kunnen genieten van mn vakantie,want ik moest een hele nieuwe ticket kopen zodat mijn zoon eerder terug kon keren voordat hij in probleem kwam,ik heb een brief naar KLM gestuurd met alles erop en eraan,maar jammer genoeg geen reactie of een belletje,brief heb ik 22 februari opgestuurd,maar tot heden erg jammer voor zo\\\\\\\’n groot maatschappij die mooie reclame maakt,maar de mensen van wie ze het moeten hebben nog nieteens tegemoet komen.

Gewenste oplossing

De oplossing waar ik tevereden zou zijn is als ze mij voor een gedeelte tegemoet komen voor de kosten die ik heb moeten maken en dat ze in de toekomst aangeven of de reisbureau\\\\\\\’s waar men moet boeken wat de klasse allemaal inhouden zodat men weet wat ze hebben geboekt.

All complaints of