Complaint: banktegoed geblokkeerd

user-10580 on 08 April 2010 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik heb in het voorbereidende traject voor schuldhulpverlening een nieuwe bankrekening nodig wegens opheffen van mijn bedrijf. Blijkt dat andere banken mij niet willen/kunnen helpen. Bij sociale dienst een confenant gekregen waarmee ik bij mijn bank waar de schulden zijn een nieuwe rekening kan openen. Nu 3 maanden later is er van mijn nieuwe werkgever loon gestort en blokkeert SNS meteen mijn tegoed. De reden is dat ik nog schulden bij de bank heb en dat ik info omtrend mijn huidige baan heb achtergehouden. Naar mijn mening mag ik geen enkele partij in het voorbereidende traject bevoordelen en/of een voorstel tot betaling doen. Ook de bank niet.

Gewenste oplossing

Mij onmiddelijk toestaan dat ik met de tegoeden weer normaal bankverkeer kan doen.

All complaints of