Complaint: Hi abonnement

user-11066 on 17 April 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik werd gebeld door de Hi. Of ik mijn abonnement wou verlengen. Dat wou ik wel. Ik zou nog gebeld worden over hoe het verder ging. Ze hebben mij gebeld alleen toen was ik niet bij mijn telefoon. Ik kreeg een mailtje van de Belcompany dat ze mij geprobeerd hadden te bellen en dat ik niet opnam. Met de vraag of ik terug wou bellen om een afspraak te maken om mijn abonnement van hi af te leveren.
Dit was dus niet de bedoeling. Belcompany heeft mij gebeld maar ze hebben zich uitgegeven voor Hi. Bij hi wou ik mijn abonnement wel verlengen maar bij de belcompany niet! Ik heb contact opgenomen met de belcompany en de afspraak geannuleerd. Dit zou gebeuren. Dit is ook gebeurt. Ik was tevreden. Alleen hebben ze het abonnement er een paar dagen later alsnog op gezet. Ik zit nu met een abonnement van de hi via de belcompany waardoor ik voor 13,95 euro in de maand nog maar 175 minuten heb ipv 275 minuten.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat ze het allemaal terug draaien zodat ik nog gewoon een abonnement heb via de Hi en dat ik deze zelf kan verlengen.
Ook zou ik graag willen dat ze mij uit het systeem halen zodat ik nooit meer door ze benaderd wordt (hierover heb ik een maand geleden gemaild maar heb ik geen reactie ontvangen. Alleen het voor de 2e keer verlengen van het abonnement zonder mijn toezeggingen).

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

All complaints of