My complaint:
Omschrijving klacht
Aangezien ik regelmatig producten koop via het internet, komt het nog al eens voor dat pakjes worden afgeleverd door selektvracht. Meer dan ééns zijn pakjes door de bezorger geopend en uitgepakt (omdat ze uitgepakt wel door de brievenbus pasten)
Een vorig pakje is teruggestuurd, terwijl wij slechts 1 keer een notificatie hadden mogen ontvangen dat was geprobeerd dit pakje af te leveren en bellen om een pakje op een ander tijdstip te laten bezorgen gaat meestal ook jammerlijk fout.
Zo zou afgelopen zaterdag een pakje dat eerder niet bezorgd kon worden, tussen 9 en 12 worden bezorgd. Tussen 8 en 3 hebben wij hier tevergeefs op gewacht. Commentaar van Selektvracht:”Ja, u was niet thuis”. (Geen notificatie in bus ontvangen dat bezorger langs was geweest trouwens)
Vanmorgen meteen gebeld en de melding ontvangen dat het pakje vanavond zou worden bezorgd. 2 uur eerder van werk weggegaan om aanwezig te zijn en bij aankomst vind ik een briefje met de tekst:”Vanmorgen” was u op uw adres niet thuis.
Gewenste oplossing
De mogelijkheid om eventueel tegen meerprijs m’n pakjes niet door selektvracht te laten bezorgen .