Complaint: Foutieve aansluiting

user-11382 on 23 April 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Nadat wij verhuisd zijn naar onze nieuwe woning, met een nieuwe aansluiting voor electra en gas, dus geen verhuizing, wimpelt energie direct ons telkens af, ze sturen ons van het kastje naar de muur! Ik had een fout gemaakt omdat bij hen op de website staat verhuizing, ja dat was het voor ons, maar dat bleek dus van de ene aansluiting naar de andere, nou.. lekker duidelijk. Al met al hebben wij 16 dagen zonder stroom gezeten en geleefd op een aggregaat, toen na heeel veel bellen 100 euro was ik kwijt, hadden we eindelijk een aansluiting! ik heb diverse klachten neergelegd bij energie direct, uiteindelijk mocht ik mijn specificatie telefoon inleveren en eiste dus die 100 euro terug. Deze week kreeg ik bericht dat alleen de kosten boven de 7 euro per gesprek worden vergoed en ik dus 18. 93 terug krijg. Hier ga ik echt niet mee accoord! Lekker klantvriendelijk he!

Gewenste oplossing

Excuses voor alle fouten en 100 euro terug dit zijn de gemaakte kosten om hun dure klantenservice te bereiken 0,70 ct per minuut!

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Onlangs heb je op deze site een klacht geplaatst over energie:direct. Ik vind het erg vervelend dat je ons bedrijf als negatief hebt ervaren. Uit onze administratie en je reactie kan ik opmaken dat de communicatie niet vlekkeloos is verlopen. Hiervoor mijn excuses.
Gezien de ontstane situatie, waarbij we je meerdere malen hebben gevraagd om terug te bellen naar onze klantenservice, zorg ik ervoor dat we het restant bedrag van de gemaakte telefoonkosten ( € 73,11 ) bij hoge uitzondering vergoeden.
We zijn voortdurend bezig onszelf te verbeteren en daarom waarderen we de feedback van onze klanten. Dit zie je ook terug bij onze klantenservice.. Sinds april 2010 hanteren we een tarief van € 0,10 per minuut voor onze telefonische service, een stuk klantvriendelijker.

Groeten Jochem van energie:direct

All complaints of