Complaint: Enorme kosten door SMSdienst waar ik nooit heb voor opgegeven.

user-11645 on 30 April 2010 about Mobilion in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik heb in de maand maart en april een 2tal rekeningen ontvangen via mijn provider (Vodafone) met enorme hoge bedragen. De hoge kosten zouden komen door gebruik van een sms dienst van o.a. Mobillion en SMSAdvies.nl. Ik heb contact opgenomen met Mobillion en zij melden mij dat ik zelf verantwoordelijk ben geweest aangezien mijn naam en mobiele nummer in 1 van de berichten voorkomt. Ik zelf heb mij NOOIT hiervoor aangemeld of opgegeven.

Gewenste oplossing

(Volledige) vergoeding van de Kosten.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Mobilion

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Mobilion

Message from from Klacht.nl

14 years ago - User added a review about the solution that Mobilion posted

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Ik heb geen enkele cent nog ontvangen als schadevergoeding van Mobilion. Daarnaast heb ik alleen maar te horen gekregen dat het probleem bij mij ligt en bij Vodafone omdat zij beweren dat dit niet gedaan dan worden zonder dat ik eerst toestemming zou moeten hebben gegeven voor de hele sms dienst. Mijn klacht is dan ook hierbij NIET opgelost en ook NIET juist behandeld.

All complaints of