Complaint: \\\’Verdwaalde\\\’ musicalbon betekent: betalen!

user-11678 on 29 April 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik heb een musicalbon per post verstuurd, maar niet aangetekend. Nu blijkt dat de bon nooit bij Seetickets is aangekomen, moet ik alsnog 25 euro (de waarde van de musicalbon) betalen. De klant wordt eigenlijk geacht een musicalbon per aangetekende post (7 euro) te versturen, maar Seetickets hoeft dat niet te doen. Want zij kunnen simpelweg de stoelnummers blokkeren en nieuwe kaarten versturen. Compleet ander verhaal volgens de dame van de klantenservice. Maar nu komt het mooie van het verhaal. Ze krijgen wel eens bonnen binnen zonder klantnummer, daarom werd me gisteren door een mevrouw van SeeTickets geadviseerd om het nummer van de bon op te zoeken. Vandaag belde ik terug mét het nummer, zegt een andere mevrouw dat ze niets aan dat nummer heeft. Maar ze ging wel vragen stellen als: \”Met welke kleur pen heeft u geschreven\”, \”Wat was de kleur van de envelop\”, \”Wat heeft u op de envelop gezet.\” Het lijkt mij dat een bon makkelijker te traceren is met een unieke code, namelijk het nummer dat op de bon staat.
Kortom, je kunt beter geen musicalbon hebben, levert alleen maar problemen op.

Gewenste oplossing

a) dat ik geen 25 euro hoef te betalen
b) excuses

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De bon bleek bij een ander bedrijf terecht te zijn gekomen. Klant heeft destijds het bedrag van de bon teruggekregen.

All complaints of