Complaint: Onjuiste schatting meterstand

user-11786 on 01 May 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Sept 2009 overgestapt naar NEM,door netbeheerder Enexis is er een onjuiste schatting van onze meter opgegeven.Daarom 1500 euro van onze rekening afgeschreven.Na veel overleg
is er een storing in onze meter hersteld,in jan 2010 heeft Enexis een correctiebrief verstuurd ook naar NEM.Inmiddels mei 2010 heeft NEM niet gereageerd ook niet op telefoontjes of aangetekende brieven,dit zijn maffia praktijken.
Nu is via onze rechtsbijstand ook de geschillencommissie ingeschakeld.Ook Kassa en
Radar in kennis gesteld.

Gewenste oplossing

Z.S.M ons geld terug.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Uw klacht is reeds opgelost door NLEnergie. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact met ons op: Internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of