Complaint: Kom je afspraken toch na,

user-11791 on 01 May 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik ben voor de gek gehouden door NEM. Mooie verkoop praatjes dat ze de goedkoopste zijn betaalde bij de nuon 88 euro kreeg eerste rekening van NEM in juli 2009 van 232 euro, Geen contract geen bevestiging niets, heb ze gebeld en gevraagd hoe dit mogelijk was.
Was namelijk niet meer dan 100 euro te betalen en anders ga ik terug naar de Nuon. Dit was volgens de medewerkster geen probleem er word een een nieuwe acceptgiro verstuurd ter waarde van 100 euro, niets ontvangen augustus wederom 232,- euro weer gebeld, nu zei de medewerkster als u 200 euro betaald voor juli en augustus is het goed zo en krijgt u in september een gecorrigeerde nota. dit heb ik gedaan. Nem heeft 200 afgeboekt van juli en 32 euro doorgestuurd naar die mafkezen van intrum justitia. ik heb een brief geschreven naar Nem werd op 14 september gebeld door mariëtte van Nem of ik mijn standen opnieuw wou doorgeven en hiermee zou alles met terug werkende kracht worden hersteld. Ik kreeg een een nota voor 70 euro in oktober maar de rest is door gestuurd naar het incasso bureau. ik vind dat ze walgelijk te werk zijn gegaan. uiteindelijk september overgestapt naar de NUON. kreeg eindafrekening hoe zij aan die begin en eindstanden komen is voor mij ook een raadsel wederom gebeld zou uitleg krijgen tot heden.

Gewenste oplossing

Dat ze hun woord na komen en alles recht trekken met terug werkende kracht en dat ze de incasso bureau terug roepen want ik betaal de incassokosten niet en al helemaal omdat hun niet de juiste richtlijnen aanhouden, ik ben voor de gek gehouden door dit bedrijf, en ze zijn niet proffesioneel. Maar ik heb genoeg e-mails, brieven en telefoon notities met namen en toezeggingen.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of