Complaint: Pakketje niet opgehaald

user-11900 on 04 May 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Via de telefoon kreeg ik een computer aan de telefoon en is er een afspraak gemaakt om een retourzending zaterdag 1 mei tussen 9 en 12 op te halen. Maar u raad het al, ze zijn nooit geweest.

Gewenste oplossing

Als ze het pakketje woensdag 4 mei tussen 9 en 12 ophalen.
Ik heb namelijk een retourtermijn van 7 dagen en anders ben ik te laat.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben als Selektvracht B.V. deze klacht helaas te laat opgemerkt. Zodoende hebben wij deze klacht helaas niet in behandeling kunnen nemen. Mocht u toch nog vragen hebben raad ik u aan contact op te nemen met Selektvracht B.V. middels emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of