Complaint: niet ontvangen kaarten

user-12900 on 25 May 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

In april heb ik met de AH actiecode 2 eerste rang kaarten besteld voor de musical Joseph, voor zondag 16 mei 14.00 uur.
Er is mij niet verteld dat ik een annuleringsverzekering af kon sluiten.
Omdat de kaartjes maar niet kwamen heb ik gebeld. Er werd mij verteld dat het allemaal prima in orde kwam. Het geld was inmiddels van mijn rekening geboekt 79,20 euro.
Vrijdag 14 mei heb ik weer gebeld. Inmiddels had ik een hele zware griep. Ik kon nauwelijks bellen.
Ik vertelde dat ik de kaarten nog steeds niet had ontvangen en dat ik bovendien ziek was en heel graag zou willen dat de kaarten om geboekt zouden worden naar een andere datum.
De mevrouw aan de telefoon was hoogst onaardig.
De kaarten waren nog niet verstuurd.
Ik heb uitgelegd dat mijn dochter van 13 en ik heel dol zijn op musicals en dat wij door ziekte en handicap ,dus van een uitkering musicalbezoek nooit kunnen betalen. Door de AH actie was dit voor één keer dan ook voor ons weggelegd. We hadden ons er enorm op verheugd.
Ze zei dat ik maar moest hopen dat ik zondag weer beter was.Ze had niets beters te bieden had dan een reserveringsnummer.
Toen ik zei dat wanneer ik de kaartjes had ontvangen ik nog via Marktplaats had kunnen proberen te ruilen met iemand antwoordde ze of ik wel wist dat dat handel is en dat dat absoluut niet mag.
Ze had geen enkel begrip voor mijn situatie.
Mijn dochter heeft zaterdags nog twee keer gebeld om te vragen of ze a.u.b. de kaartjes om wou zetten naar een andere datum.Opnieuw was de mevrouw heel onaardig.
Ook dat ons geen annuleringverzekering is aangeboden hielp niet. Dat hadden we dan zo maar moeten weten.Ik reserveer telefonisch omdat ik niet per internet kan betelen.
Volgens mij stelt deze verzekering ook niets voor .
Nadat ik deze week wat opgeknapt ben heb ik eens op de site van Seetickets gekeken. Daar staat de verzekering inderdaad genoemd maar elk geval is ter beoordeling van een europese commissie. Nu dat is zo vaag dat ik waarschijnlijk zo wie zo geen kans had gehad.
In elk geval had men toch vriendelijk en begripvol kunnen zijn en gezien onze omstandigheden kunnen proberen de kaarten om te zetten. Bovendien hebben zij een fout gemaakt door de kaarten niet te sturen. In hun eigen voorwaarden staat dat je als je de kaarten 7 dagen voor de voorstelling besteld je ze nog thuis gestuurd krijgt. Ik was ruim op tijd. Ik had de kaarten in april besteld en 5 mei
is het geld van mijn rekening geboekt. Hoe komt het dan dat de kaarten 15 mei nog niet eens verstuurd waren ?

Gewenste oplossing

Als nog voor het zelfde geld 2 eerste rang kaartjes op een andere zondagmiddagvoorstelling
van 14.00 uur.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

All complaints of