Complaint: Afrekening ten onrecht veel te hoog

user-12950 on 25 May 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Morpak is door Energie Direct ten onrecht 38124 kwh in rekening gebracht, welke nooit verbreukt zijn.

Gewenste oplossing

Een op zeer korte termijn een correcte eind afrekening, met directe terug betaling

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Sinds het moment dat deze klacht hier is geplaatst hebben er verschillende contactmomenten plaatsgevonden. Om ervoor te zorgen dat u extra tijd heeft voor het aanvragen van een correctie op de meterstanden hoeven de openstaande kosten voor een periode van twee weken niet voldaan te worden.

Op dit moment zijn we niet meer de energieleverancier op uw adres. Doordat er tussen netbeheerders en energieleveranciers afspraken zijn gemaakt over het aanvragen van een correctie op de meterstanden, is het voor energie:direct niet mogelijk om deze correctie aan te vragen. Een correctie moet aangevraagd worden door de huidige energieleverancier. Mocht er overgegaan worden tot correctie dan wordt het bedrag vergoed door uw huidige energieleverancier.

Jochem van energie:direct

All complaints of