Complaint: UITBETALING JAARNOTA VD NEDERL. ENERGIE MAATSCHAPPIJ

user-13029 on 26 May 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ook wij wachten nogsteeds op uitbetaling van jaarnota (BEDRAG VAN €430,-). Na div. telefoontjes wordt er beloofd dat je teruggebeld wordt (IK WACHT NOGSTEEDS OP EEN TELEFOONTJE). Vandaag alweer gebeld en kreeg te horen dat deze weer verrekend is met een volgende maand (dus de 2de maand ). VIND IK ONBESCHOFT, IK BETAAL TENSLOTTE NETJES MIJN MAANDELIJKSE VOORSCHOT EN VERWACHT DAT DE NEM HET OOK DOET. ALS ZE TIJD REKKEN BIJ AL HUN KLANTEN VANGEN ZIJ DUS EXTRA RENTE (OF HEB IK HET VERKEERD??). IK BEN OVERGESTAPT DOOR DE BETERE TARIEVEN MAAR GA DUS WEER OP ZOEK NAAR EEN ANDERE ENERGIE MAATSCHAPPIJ. HET IS EEN DRAMA OM EEN GOEIE TE VINDEN TEGENWOORDIG (ALS CONSUMENT WORDT JE NIET MEER BESCHERMD TEGEN ARROGANTE HOUDING VD GROTE ENERGIE BEDRIJVEN). ALS JE NIET OP TIJD BETAALT SCHAKELEN ZIJ EEN INCASSOBUREAU IN MAAR ANDERSOM KAN JE DUS NIETS DOEN (BLIJVEN BELLEN EN HOPEN DAT ZE JE GELD TERUGSTORTEN).

Gewenste oplossing

DIREKT TERUGSTORTEN VAN HET BEDRAG. ALS DEZE TE LANG INGEHOUDEN WORDT DAN RENTE HIEROVER UITBETALEN. KLANT TERUGBELLEN IPV ALLEEN MAAR TE BELOVEN.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of