Complaint: Stalken

user-13352 on 01 June 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 8-8-2008 vlgs.schrijven van de NEM te hoge rekening teruggedraaid en teveel betaalde terug ontvangen. Op 11-08-2008 verhuisd van Harderwijk naar Zeewolde. In sept. 2008 veranderd van NEM naar ESSENT. Vanaf februari 2010 wordt ik door NEM weer bestookt met zgn. onafgewerkte nota en ze hebben nu ook Interim Justitia op mijn dak gestuurd. Opvallend: De (volgens hun) door mij te betalen bedragen varieren van 780 tot 1700 Euro !!! Beide bedrijven zijn niet te bereiken en als ze toch de telefoon opnemen (NEM) zeggen ze toe dat e.e.a. opgelost wordt. NIET DUS.
IK WORD ER GEK VAN. Ik wil geen aanmaningen over rekeningen die ik totaal niet verschuldigd ben en zeker geen incassoburo’s op m’n stoep.

Gewenste oplossing

Dat ze nu stoppen met dreigementen en hun boekhouding eens na gaan kijken. Ik heb dit jaar al twee x alle papieren (aangetekend) opgestuurd. Zonder resultaat.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of