Complaint: Onterechte kosten

user-13540 on 07 June 2010 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een betaling verricht en kreeg een dag later de herinnering met 12 euro extra kosten… nu moet ik die betalen ondanks dat de elkaar gekruist heeft. afterpay trekt zich hier na herhaaldelijk gemaild te hebben niks van aan….

Gewenste oplossing

kwijtschelding van de extra kosten (nu inmiddels 20)

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van uw bericht op deze site heeft AfterPay getracht in contact met u te komen om de door u geplaatste klacht te bespreken en op te lossen. Helaas hebben ondanks diverse pogingen u niet kunnen bereiken.
AfterPay streeft naar optimale klanttevredenheid waar het gaat om het achteraf betalen van online aankopen voor zowel webshop als consument! Graag willen wij dan ook alsnog in contact met u komen om gezamenlijk uw klacht te bespreken en op te lossen. Vriendelijk verzoeken wij u een e-mail te sturen naar specialdesk@afterpay.nl of telefonisch contact op te nemen met afdeling Special Desk van AfterPay . U kunt ons tijdens kantooruren bereiken op telefoonnummer 0513-744115.

All complaints of