Complaint: vreemd !

user-14705 on 26 June 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

VReemd….
iedereen heeft de rouwkaart van een overleden familielid vandaag per post ontvangen, wij niet !
Vooral voor dit soort post vind ik dat eigenlijk niet kunnen. Wij hebben trouwens vandaag helemaal geen post gehad en met ons de rest van de straat. Dit betreft de Poorter in Oss.
( gelukkig zijn er dus mensen die wel een kaart hebben gehad zodat we in ieder geval weten hoe laat we morgen afscheid kunnen nemen van de overledene)

mvg
DArija van Perlo
de poorter 13
5345 MR Oss

Gewenste oplossing

???

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Darija, Allereerst wil ik je condoleren met je verlies. Het is erg naar dat je de rouwkaart niet op tijd hebt ontvangen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb je klacht gemeld bij de afdeling van de bezorging in Oss. De leidinggevende gaat dit uitzoeken en zal de bezorgers hierop aanspreken zodat alle post voortaan weer op tijd wordt bezorgd. Ik vertrouw erop dat de post voortaan weer op tijd bezorgd wordt maar hoor het graag als dit niet gebeurt. Met vriendelijke groet, Mirjam Klantenservice TNT Post

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Rouwpost wordt bij TNT Post altijd met extra zorg behandeld. Ik heb deze klacht gemeld bij de afdeling van de bezorging in Oss. De leidinggevende gaat dit uitzoeken en zal de bezorgers hierop aanspreken zodat alle post voortaan weer op tijd wordt bezorgd.

All complaints of