Complaint: Slechte service Belcompany

user-14952 on 30 June 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via Belcompany abbonement via internet afgesloten voor hc desire op 21 mei ordernummer BC0003647 .
Vervolgens begint het al meteen na eerste contact ,order is verwerkt maar geen voorraad.
Op de website staat aangegeven dat deze ten tijde van de bestelling op voorraad is ,geen kleur gekozen.In de winkel was deze ook op voorraad.Meteen na de bestelling was hij ineens niet op voorraad meer.Rara beetje misleidend van belcompany.
3 juni de melding dat aanvraag niet is geaccepteerd door de nieuwe provider Vodafone en de carrousel begint.
Sinds die tijd geen enkele response meer op emails/telefonisch via klantenservice/ van belcompany.
Vanaf 17 juni getracht via vodafone een bewijs te verkrijgen dat mijn abbonement is goeddgekeurd aangezien belcompany weigert mij te geloven.Zelfs alle response emails doorgegeven van vodafone ook dit mag niet helpen ,aangezien ik niet eens weet of mijn emails aankomen ,er is geen enkele bevestiging vanuit belcompany.Vodafone verdient ook niet echt een schoonheidsprijs,met 3x een copypaste antwoord,waarbij men de vraag niet eens leest volgens mij.Uiteindelijk iemand gesproken die “me op de hoogte zou houden” je raad het al we zijn bijna 2 maanden verder zonder telefoon.
eWaarvan mijn abbonement dus eigenlijk al was goedgekeurd ,en ben daar achtergekomen door een nieuwe sim aan te vragen .Zit nu tussen schip en wal bij mijn eerste en laatste aanvrag bij belcompany.

Gewenste oplossing

Een telefoon zou handig zijn en enige compensatie voor de gemiste 2 maanden/telefoons

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

14 years ago - Beste klant, Helaas gaat het email verkeer tussen u en BelCompany niet goed. Wij hebben u meerdere emails gestuurd, maar deze heeft u kennelijk niet ontvangen? We hebben uw klacht onderzocht en het volgende geconcludeerd; * U heeft op 14 mei een order geplaatst (Ordernummer BC0003458). In deze order heeft u aangegeven, dat deze afgehaald zou worden in filiaal Den Bosch (filiaal 076); * Deze order is door ons verwerkt en opgestuurd naar het filiaal; * Deze order is niet afgehaald en daarom retour gestuurd naar ons magazijn; * Voor het abonnement wat bij deze order hoort, is er een annuleringsaanvraag gedaan bij Vodafone; * Tot op heden heeft Vodafone de annulering niet verwerkt. Vandaar dat Vodafone aangeeft dat de aanvraag door BelCompany is gedaan; * Op 20 mei heeft u opnieuw een order geplaatst op onze website (BC0003647); * Voor deze order is een aanvraag gedaan bij Vodafone; * Vodafone heeft uw 2e aanvraag afgekeurd, omdat de 1e aanvraag nog actief was. Omdat communicatie per email niet goed gaat, wil ik u verzoeken om tijdens kantoor uren contact op te nemen met nummer: 0318-569852. Wij hebben deze case geregistreerd onder referentie BC1007-056. Wilt u even aangeven of u uw order wilt afhalen in het filiaal of opgestuurd wilt hebben? Met vriendelijke groet, BelCompany

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Beste klant, Helaas gaat het email verkeer tussen u en BelCompany niet goed. Wij hebben u meerdere emails gestuurd, maar deze heeft u kennelijk niet ontvangen? We hebben uw klacht onderzocht en het volgende geconcludeerd; * U heeft op 14 mei een order geplaatst (Ordernummer BC0003458). In deze order heeft u aangegeven, dat deze afgehaald zou worden in filiaal Den Bosch (filiaal 076); * Deze order is door ons verwerkt en opgestuurd naar het filiaal; * Deze order is niet afgehaald en daarom retour gestuurd naar ons magazijn; *****Antwoord**** Hiervan is een annuelering en bevestiging van ontvangen door mij per email door klantenservice,telefonisch ook aangegeven. Toch is er hierna melding ontvangen per email dat bestelling word verwerkt. Weer contact opgenomen per email/telefonisch doorgegeven dat het is geannuleerd. 3e keer filliaal belt dat telefoon is aangekomen aangegeven dat order is geannuleerd ,uiteindelijk met bemiddeling van filliaal is het geannuleerd. Doordat ik de correspondentie moest forwarden naar filliaal eindelijk geannuleerd. ************* * Voor het abonnement wat bij deze order hoort, is er een annuleringsaanvraag gedaan bij Vodafone; * Tot op heden heeft Vodafone de annulering niet verwerkt. Vandaar dat Vodafone aangeeft dat de aanvraag door BelCompany is gedaan; ****Vodafone heeft geen enkele aanvraag meer open staan**** * Op 20 mei heeft u opnieuw een order geplaatst op onze website (BC0003647); * Voor deze order is een aanvraag gedaan bij Vodafone; * Vodafone heeft uw 2e aanvraag afgekeurd, omdat de 1e aanvraag nog actief was. ****Zoals ik al vermelde zie ook diverse malen emailcorrespondentie met email bericht van vodafone dat abbonement is goedgekeurd.Er is teven contact geweest met "distributionservice". Omdat communicatie per email niet goed gaat, wil ik u verzoeken om tijdens kantoor uren contact op te nemen met nummer: 0318-569852. ****Zoals ik al vermeld telefonisch contact gehad maar zonder een bevestiging vanuit vodafone ,loop ik tegen de muur omdat deze geannuleerd is en de reden niet telefonisch kan worden opgelost******* Wij hebben deze case geregistreerd onder referentie BC1007-056. *****Update er is contact geweest vanuit jullie ,dank aan rosemarijn die eindelijk de tijd en moeite heeft genomen .****** Wilt u even aangeven of u uw order wilt afhalen in het filiaal of opgestuurd wilt hebben? **** Op de website stond aangegeven zoals in de bevestiging van mijn aanvraag dat dit in het filiaal zou worden opgehaald*** Met vriendelijke groet, BelCompany Enfin zoals ik al vermelde vandaag contact gehad met rosemarijn ,die uiteindelijk de telefoon zou versturen en zou volgende week binnen zijn. @bc_klantenservice als jullie echt zijn van BC,waarschijnlijk dankzij jullie hulp is er schot in gekomen,daarvoor alvast dankl. we wachten spoedig af Ik hou jullie op de hoogte!

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Toestel is verstuurd en klant krijgt 2 maanden vergoeding voor abonnementskosten.

All complaints of