Complaint: 7 x €25 boetes = €175

user-15970 on 16 July 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn vanaf Januari klant bij Nederlandse Energie Maatschappij en moeten elke maand aanmaankosten betalen van €25 omdat ze niet automatisch kunnen afschrijven, en we ook geen gelegenheid krijgen om via een acceptgiro van hun te betalen. Ik zag net op www.klachtenoplossing.nl dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben.

Gewenste oplossing

Ik ben het niet eens met de manier waarop de aanmaankosten in rekening worden gebracht, want dit is puur uitbuiterij. En op de reclame op tv wordt er vertelt dat je in goede handen bent en je niet veel betaalt, maar dat is een broodje aap verhaal.
Ik ben niet bereid de €175 te betalen, omdat dit simpelweg onterecht is. Mocht het zo zijn dat de NEM geen vriendelijke oplossing kan vinden dan doe ik een oproep voor mensen die hetzelfde probleem hebben zodat we eventueel een gezamelijke justitiële aanpak kunnen doen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Kalaidji,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of