Complaint: In de wacht gezet worden TIJDENS een gesprek!

user-16182 on 19 July 2010 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb net de klantenservice gebeld m.b.t. een vraag: op mijn ticket staat een “fictieve” tijd 23.59.
Indien dit erop staat moet je de klantenservice bellen, BETALEN voor een antwoord dus.
Afijn dit gedaan, na 15minuten pas iemand aan de telefoon, zoekt ze de vlucht op en wordt ik nogmaals 15minuten in de wacht gezet. Terwijl ze zogenaamd aan het zoeken is naar de vluchttijden? Ik heb opgehangen na 15minuten pas. Belachelijk! Dat dit mogelijk is…

Gewenste oplossing

Een gratis antwoord op mijn vraag: Wanneer vertrekt mijn vlucht?
En natuurlijk mijn geld terug voor het nutteloze wachten op GEEN antwoord.
Dat is 30minuten x 15ct = 4 euro en 50 cent.

All complaints of