Complaint: slechte service callcenter/ medewerkers Arke

user-16884 on 29 July 2010 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een All inclusive reis geboekt naar Corfu met ons grote gezin bestaand uit 2 volwassenen en 5 kinderen. Gelet op deze grote groep werd ons door een medewerker van Arke telefonisch gezegd dat er een aantal mogelijkheden zijn qua vertrektijdenen stoelen. Wij gaven al aan dat tijden belangrijk voor ons zijn en dat wij niet heel vroeg of extreem laat wilden vertrekken vanaf Schiphol en ook terug vanaf Corfu niet. De medewerker van Arke gaf ons de mogelijkheid om tegen bijbetaling van de comfort klasse plaats was op een vlucht op 9 augustus vertrek Schiphol 13.25 vlucht OR 205 en de terugvlucht vertrek Corfu 11.45 vlucht OR 204. Wij hebben voor deze optie gekozen omdat dit voor ons het meest gunstig was.
Wij hebben dit ook bevestigd gekregen op onze reisspecificatie.
Dus wat schetst mijn verbazing toen ik de tickets kreeg dat wij ineens op vlucht OR 223 vertrek 15.30 aankomst Corfu 21.20 ingepland zijn en terug van Corfu met vlucht OR 212 vertrek 23.59 uur( dit kan dus nog later worden) ingepland zijn.
Nadat ik hier over gebeld had en ook 15 minuten in de wacht moest blijven kreeg ik als antwoord dat vluchten kunnen wijzigen en helaas pindakaas ik had toch mijn comfort stoelen dus ik moest maar niet zeuren. En het gaat mij niet om de comfort stoelen maar om de tijden. Ik ga nu meer dan 12 uur later terug waardoor wij langer op het park moet blijven en wij s’morgens al de kamers uit moeten en met 7 personen maar moeten zien hoe we de rest van de dag doorkomen( eten drinken is dan ook voor eigen kosten). Dat er een paar uur verschil in zit qau vertrektijd begrijp ik maar dit is gewoon te gek voor woorden. Als wij zondagmorgen 22 augustus aankomen om 04.20 kunnen wij ook nog eens wachten op de eerste trein die om ongeveer 8.00 uur vertrekt vanaf Schiphol richting Hengelo dus i.p.v. zaterdag 21 augustus om een uur of 5 s’middags thuis ben ik nu op z’n vroegst zondagmorgen om half elf thuis. En maandag morgen moeten mijn vrouw en ik weer werken. Bij een calamiteit heb ik begrip dat het anders kan gaan maar niet dat er op voorhand omdat het Arke beter uitkomt mensen zomaar op een vlucht gezet worden waar ze niet voor geboekt hebben.
En ik vind het ronduit schandalig dat ze een reis aanbieden tegen extra kosten die dan uiteindelijk niet mogelijk is( lekker makkelijk) want ze kunnen zich altijd schuilen achter het feit dat tijden kunnen veranderen maar dit is gewoon misleiding en asociaal. Ik moet bijna 7500 euro betalen voor deze reis en dan is dit de service.

Gewenste oplossing

Ik wil vliegen op de tijden die ik geboekt heb, en als dit niet lukt wil ik op z’n minst een financiele tegemoetkoming voor de extra kosten die ik op de laatste dag ga maken en ik wil het extra geld dat ik heb moeten betalen voor de comfortstoelen terug.

All complaints of