Complaint: Hoge Afrekening

user-17011 on 30 July 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goeiemiddag,
Ik namelijk vorig jaar 2009 overgestapt naar de energie maatschappij oke ik dacht ze zijn namelijk goedkoper dan RWE niets aan de hand ik betaald egewoon elke maand netjes mijn maandbedrag in juni 2010 kreeg ik een kaart in de bus voor de meteropstanden netjes ingevuld en direct op de bus gedaan. OP 30-07-2010 kreeg ik een jaarafrekening van 542.00 op te betalen. Dus ik belde ze op om uitleg en ja hoor ze beweren nooit een meteropstanden kaart te hebben ontvangen ik dacht wat krijgen we nou dus ik vroeg om uitleg hij zei dat ze een schatting hebben gemaakt van de meteropstanden van de vorige energie bedrijf RWE sorry deze mensen zijn alleen maar oplichters en boeven bij elkaar en zakkenvullers!!!!!!!. Dus ik raad iederen af om niet bij NEM te gaan want jullie gaan er allemaal spijt van krijgen.

Gewenste oplossing

Ik ben met geen enkele oplossing van NEM te vreden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Neslo,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of