Complaint: plinten

user-17026 on 30 July 2010 about Carpetright in category Interieurbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben overzetplinten gekocht. Wat wij overhadden mocht retour. Nu blijkt dat de plinten niet passen. Wij wouden vandaag alles retour brengen. Kosten euro 400,00.
Carpetright wil het niet retour nemen. Omdat het niet op voorraad was in de winkel.
Waarom mag het overige wel retour en dit niet. Wij moeten de oude plinten eruit halen, maar dat gaat niet,onze hele vloer ligt al en gaat dan helemaal kapot.

Gewenste oplossing

Carpetright moet duidelijk zijn bij de aankoop en zeggen dat het niet retour mag! Waarom mag het overige (wat overblijft) wel retour en niet alles. Is met 2 maten meten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Carpetright

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Carpetright

Carpetright

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Speciaal bestelde artikelen kunnen niet retour genomen worden, eventuele artikelen die op voorraad liggen in de winkel wel. Dit om een overschot van speciale artikelen op voorraad te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Carpetright After Sales

All complaints of