Complaint: Dure (waarschijnlijk onjuiste) eindnota

user-17080 on 31 July 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dat ik zomaar 1100 euro moet bijbetalen. Terwijl beloofd was dat ik minder zou moeten betalen. Ik heb jan 2010 bij onze netwerkbeheerder het gasverbruik opgevraagd van 2007-2009:
Van aug 2007 tot aug 2008 heeft ons gezin 1400 kub gas verbruikt, van aug 2008 tot aug 2009 1500 kub. En nu sinds we zijn overgestapt naar de NEM (sinds 2 juli 2009) blijkt dat ons gasverbuik meer dan verdubbeld is, nl 3200 kub!! Dit geloof ik niet! Wij stoken zelfs in de winter bijna volledig op hout. Ik kan me voorstellen dat iedereen iets bij moet betalen vanwege de strenge winter…. Maar dit slaat alles.

Gewenste oplossing

Dat wat ze hebben beloofd waarmaken.
Uitzoeken of dit bedrag daadwerkelijk klopt, en niet afschuiven dat de netwerkkosten duurder zijn geworden (zoals de NEM in jan deed). Na navraag bleek dit namelijk niet zo te zijn. Dus uitzoeken dat ik van 1500 aan verbruik ben gestegen naar 3200 kub.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Scholten,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of