Complaint: niet ontvangen post

user-17096 on 31 July 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gedurende de periode van eind mei 2010 en heden missen wij post. Het betreft zowel kaarten van vrienden als belangrijke documenten die wel naar het juiste adres verstuurd zijn.

Gewenste oplossing

dat er gekeken wordt waar de oorzaak ligt en dit aangepakt wordt. Het betreft namelijk diverse poststukken verspreid over enkele weken. Ook zouden wij graag de post alsnog ontvangen.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste RBH, Wat vervelend dat een deel van je post nog niet is aangekomen. Mijn excuses voor het ongemak wat je hierdoor ondervindt. Ik heb je melding direct geregistreerd en doorgegeven aan de afdeling postbezorging zodat zij extra aandacht kunnen besteden aan de kwaliteit van de postbezorging. Helaas kan ik niet controleren waarom deze post niet bij je is bezorgd omdat van deze post geen administratie wordt bijgehouden. Het is dus ook niet mogelijk om deze alsnog te bezorgen. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mirjam Klantenservice TNT Post

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze melding is direct geregistreerd en doorgegeven aan de afdeling postbezorging zodat zij extra aandacht kunnen besteden aan de kwaliteit van de postbezorging. Helaas is niet te controleren waarom deze post niet bij dit adres is bezorgd omdat van deze post geen administratie wordt bijgehouden. Het is dus ook niet mogelijk om deze alsnog te bezorgen.

All complaints of