Complaint: Telefonische verkoop

user-17255 on 02 August 2010 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enkele weken geleden kreeg ik een dame aan de telefoon die aanbood mij een vergelijking te sturen tussen mijn huidige verzekering en de de verzekering van NS. Ik wilde best een vergelijking maar wilde nergens aan vast zitten. De dame verzekerde me meerdere malen dat dit niet het geval zou zijn. Ik hoefde me geen zorgen te maken, het was alleen een vergelijking. Een week later kreeg ik ipv vergelijkingen twee polissen thuis. Niet echt de bedoeling. En ook de premie was voor het gemak maar vast afgeschreven! Ik heb gebeld, maar de telefoniste vertelde me dat er niemand was, ook heel apart. Zij zou doorgeven waar het over ging en ik zou worden teruggebeld. Niet gebeurd. Ik heb de 2 bedragen gestorneerd en via de website aangegeven te willen opzeggen. Nu is het augustus, ik check mijn rekening en ja hoor, wederom de premie afgetrokken! En dus wederom gestorneerd en wederom opgezegd. Aparte manier van klanten winnen wat mij betreft! Ik wil helemaal niks met deze partij te maken hebben en adviseer mensen nergens op in te gaan, ook al beloven ze dat het ‘echt alleen maar een berekening is’ .

Gewenste oplossing

Geen incasso\’s meer, beindiging van een verzekering waar ik nooit ja op heb gezegd of mijn goedkeuring tot incasso aan heb gegeven. Ik betaal geen cent aan NS.

All complaints of