Offered solution:
Voor energie:direct ben ik bezig met het helpen van mensen die een klacht hebben over onze diensten. Op deze website kwam ik uw klacht tegen.
U gaf aan foutieve informatie te hebben verkregen van een verkoper van energie:direct. Dit is niet volgens de richtlijnen van energie:direct en in uw geval uitermate vervelend gebleken. Inmiddels heeft energie:direct telefonisch contact met u gehad om zo te komen tot een oplossing. Hieronder volgt in het kort de uitwerking van deze oplossing.
Het dossier bij de gerechtsdeurwaarder is gesloten, waardoor de incassokosten automatische komen te vervallen. Ook de opzegvergoeding die in rekening is gebracht is inmiddels geannuleerd.
Wel brengt energie:direct (zoals telefonisch afgesproken) de verbruikte energie in rekening. In de periode van 10 augustus 2009 tot en met 19 oktober 2009 is dit verbruik namelijk wel geleverd, maar niet betaald. Ook niet aan een andere energieleverancier.
Tot slot wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor de ontstane situatie en ik hoop dat u met de geboden oplossing toch anders bent gaan kijken naar energie:direct.
Mocht u in de toekomst toch interesse hebben in de diensten van energie:direct dan wil ik u aanraden om op onze website informatie in te winnen.
Met vriendelijke groeten,
Jochem van energie:direct