Complaint: Uitnodiging bruiloft niet ontvangen.

user-17784 on 08 August 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2 weken geleden hebben vrienden uitnodigingen voor hun bruiloft op de post gedaan en wij hebben tot heden niks ontvangen. woon in een flat met 144 appartementen, maar toch.
Heb gelukkig een ‘nieuwe’ kaart gekregen, maar echt niet meer per post.

Gewenste oplossing

Nauwkeurige bezorging zeker qua huisnummers

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste boontje, Bedankt voor je melding over de postbezorging. Ik begrijp dat het vervelend is wanneer je bepaalde poststukken niet ontvangt, mijn excuses hiervoor. Je klacht heb ik doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging. Hij zal je klacht bespreken met de bezorgers en zal ervoor zorgen dat de postbezorging op jouw adres verbetert. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is gemeld bij de manager van de afdeling postbezorging, deze bespreekt de klacht en zal erop toezien dat de postbezorging verbetert.

All complaints of