My complaint:
Eind december 2009 heb ik een alles in een pakket besteld bij Ziggo maar deze heb ik binnen de cool-off [zeven dagen na aanvraag] geannuleerd en zou hiervan een bevestigingsbrief krijgen. Ik heb er verder nooit meer wat van gehoord tot februari dit jaar. in februari werd er een bedrag van 149,70 van mijn rekening afgeschreven door Ziggo. ik heb meerdere keren gebeld met Ziggo hierover, zij hebben en klachten dossier voor aangemaakt en op 28-04-2010 heb ik onderstaande mail van ziggo gekregen. 2 dagen later kreeg ik weer een brief over betalingsachterstand. ik weer bellen en het zou weer in orde gemaakt worden. ik heb mijn geld tot op de dag van vandaag niet terug gekregen en begin juli kreeg ik een brief van BOS Incasso dat ik 217,20 moet betalen. ik weer bellen met ziggo en de medewerkers hebben weer beloofd dat het allemaal goed zou komen en ze hebben meermaals toegegeven dat er fouten zijn gemaakt en het dossier zou ingetrokken worden. Vandaag 09-08-2010 weer een brief van BOS Incasso. ik heb BOS Incasso al een brief verstuurd met uitleg over situatie, wat kan ik het beste doen in dit geval?
Geachte heer/mevrouw N****,
Na aanleiding van uw klacht informeren wij u als volgt.
U heeft aangegeven dat u de bestelling van de abonnementen wou annuleren. Deze zijn inmiddels beeindigd.
Aangezien er abonnementsksoten zijn berekend hebben we deze voor u vergoed. Het gaat hier om een bedrag van €168,09. Dit bedrag zal worden teruggestord op uw rekening.
De door u ontvangen decoder dient u wel terug gestuurd te worden. Dit kunt u doen naar het onderstaande adres:
Ziggo BV, Retouren
Antwoordnummer 10031
2740 VB Waddinxveen
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 – 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt.
Met vriendelijke groet,
D**** B********
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Gewenste oplossing
Dossier intrekken bij BOS Incasso en ik wil mijn 168,09 [feb. 149,70 en maart 18,39] terug plus alle kosten die ik gemaakt heb [bellen naar klantenservice, naar BOS Incasso en porto kosten] en een extra vergoeding voor alle moeite die ik heb moeten doen om een fout van Ziggo te herstellen!

