Complaint: Eindafrekening klopt niet

user-18026 on 10 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorig jaar maart eindafrekening ontvangen die niet correct is, er worden kosten in rekening gebracht wegens beeindiging contract. In een brief van 30-12-08 wordt bevestigt dat ik geen opzegvergoeding hoef te betalen!. Na veel heen en weer gedoe uiteindelijk 2 correctienota’s ontvangen. Deze mag ik volgens de begeleidende brief met elkaar verrekenen, wat ik dan ook doe. Blijft men mij maar achtervolgen dat ik de “foutieve” rekening ook nog moet betalen. Na veel druk uiteindelijk toch maar betaald incl, incassokosten. Na veel gebel E-mails e.d. blijft u bij uw standpunt staan, maar geeft niet aan of mijn berekening, die ik meerdere malen per brief en per mail verstuurd heb, verkeerd of goed is. de afhandeling van uw klant is bijzonder slecht, als ik zo met mijn klanten omga ben ik ze binnen de korste keren kwijt.

Gewenste oplossing

De kosten voor de eindafrekening -/- correctie nota € 26.18 aan u te betalen met het door u overgemaakte bedrag van € 175.25, zie ook mijn mail aan afd. debiteurbeheer d.d. 08-08-10.
Het door mij aan Intrum Justia betaald bedrag van € 345.85 terug te storten op mijn rekening.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer van Bergen,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of