Complaint: Betalingsregeling jaarnota

user-18228 on 12 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na het ontvangen van de jaarnota heb ik aangegeven het bedrag niet 1 keer te kunnen ophoesten.
In plaats van 3 termijnen kan ik in 5 termijnen betalen.
Intussen los ik netjes af en wordt ik geconfronteerd met het feit dat ze deze regeling niet kunnen verwerken en niet accepteren.
Ik heb inmiddels al meer dan 60% afgelost krijg ik aanmaningskosten.
Nu moet ik alsnog hun gestelde 3 termijnen aflossen terwijl ze niet eens mijn eerdere betalingen hadden verwerkt.
Ze drijven mensen die welwillend zijn om te betalen op kosten en houden geen rekening met klanten die wel netjes betalen.
Is dit klantvriendelijk? nee dit is bureaucratie.
Per slot van rekening kom ik erachter dat ik net zo duur uit bent als bij mijn oude leverancier ze zijn helemaal niet goedkoper dan dat ze beweren.

Gewenste oplossing

Handhaving van mijn betalingsvoorstel en het intrekken van de aanmaningskosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer van Ree,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of