Complaint: libelle deze week niet ontvangen

user-18402 on 14 August 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Zurhorst, Het is niet prettig dat je, je tijdschrift niet hebt ontvangen. Ik kan helaas niet controleren waarom de Libelle niet bij je is bezorgd, van tijdschriften en andere briefpost wordt namelijk geen administratie bijgehouden. Mijn excuses hiervoor. Ik heb je klacht geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van de postbezorgers. Hij heeft dit met de bezorgers besproken en zal de kwaliteit van de postbezorging op je adres scherp in de gaten blijven houden. Ik kan helaas je tijdschrift niet naleveren, ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met de verzender. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mirjam Klantenservice TNT Post

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Van tijdschriften en andere briefpost wordt geen administratie bijgehouden. De klacht is geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van de postbezorgers om de bezorging op dit adres extra aandacht te geven.

All complaints of