Complaint: Klacht postbezorging TNT

user-18664 on 17 August 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 17 augustus 2010 ontving ik op mijn adres 5 poststukken die niet voor mij bestemd waren, maar gezonden waren voor medebewoners op 3 verschillende huisnummers. Zo ervaar ik dat poststukken die bij mij bezorgd dienen te worden mijn brievenbus niet halen. Ik ervaar dit als een ernstige klacht die ik sinds jaren ervaar en waar ik eerder klachten over heb ingediend. Thans neemt de slechte bezorging toe, hetgeen opnieuw tot het indienen van een klacht leidt.

Gewenste oplossing

Een goede en zorgvuldige bezorging!

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste M.Moser, Ik heb je melding gelezen op de website van KlachtENoplossing. Het is niet prettig wanneer post niet goed wordt bezorgd. Mijn excuses hiervoor. Ik heb je melding geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van de postbezorgers. Hij zal dit met de bezorgers bespreken en erop toezien dat de kwaliteit van de postbezorging op je adres verbeterd. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mirjam Klantenservice TNT Post

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze melding is geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van de postbezorgers. Hij zal dit met de bezorgers bespreken en erop toezien dat de kwaliteit van de postbezorging verbeterd.

All complaints of