Complaint: Verkeerd adres

user-19431 on 24 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In mei heb ik een adres wijziging gestuurd. Bij de nederlandse energie maatschappij hebben ze in de postcode een tikfout gemaakt, direct dezelfde dag contact opgenomen. Foutje toegegeven door de telefoondame, wordt direct opgelost. Inmiddels meer dan 10 telefoontjes later en al bericht van Liander dat we geen energie maatschappij op ons nieuwe adres hebben verder is het nog steeds niet opgelost.
Wel is er inmiddels 400 euro totaal afgehouden voor het verkeerde adres en voor het oude adres waarvan de eindstanden bij hun bekend zijn. Zodra ik bel wordt er meteen gezegd u woont op de montg straat, ehhhhh nee dus dat is nu net het probleem dat veranderen ze dus steeds niet. Ik wordt hier gek van, wat nu te doen?

Gewenste oplossing

Er is na 4 maanden nog geen oplossing, na ieder telefoongesprek zeggen ze het wordt opgelost, maar dat gebeurt nog steeds niet. Ik ben echt van plan om volgende week radar te bellen en de geschillen commissie.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Tersteeg,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of