Complaint: verhuizing

user-19476 on 25 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vier weken geleden zijn wij naar belgie verhuisd. Dit heb ik netjes doorgegeven aan de NEM.Tot op heden blijven ze volhouden dat ze geen post kunnen versturen naar belgie en dat ik een postadres moet nemen in nederland. Na verschillende mails schrijven ze nu ook dat er nog een rekening openstaat. Die wil ik best betalen maar dan zonder extra kosten want hoe moeilijk is het om een brief in een envelop te doen adres op schrijven postzegel plakken en klaar is het. Ik woon in belgie en heb dus geen adres meer in nederland.Wat te doen.
Met vriendelijke groet

J.Pennings

Gewenste oplossing

Post doorsturen naar mijn nieuwe adres

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Pennings,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of