Complaint: Om gek van te worden!

user-19883 on 28 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deze week zijn al verschillende malen mensen aan de deur geweest met hun israelische verkooppraatjes om klant te worden bij de nederlandse energie maatschappij, ze laten je niet eens uitpraten als ik wil vertellen dat we al klant zijn bij de NEM, daarna krijg ik te horen dat frans bauwer er niet om liegt… als ik aan geef dat we het meer dan zat zijn elke keer weer dat soort figuranten voor de deur krijg je een grote mond terug. Leuk visitekaartje voor de NEM. Als ik het gesprek wil beëindigen komen ze ineens met een formuliertje aan om klant te worden? Terwijl ik duidelijk ben geweest dat we al klant zijn daar… en als ze zo door gaan hebben ze een klant minder i.p.v erbij.

Gewenste oplossing

Niet meer voor mijn eigen deur verschijnen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw Boekee,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of