Complaint: Blokverwarming

user-20349 on 01 September 2010 about Ista in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn Buurvrouw en ik waren erg verbaasd dat we dit jaar geen geld terug gekregen maar moesten betalen, voorheen kregen we altijd rond de 700euro terug gestort.
Er schijnen meer dingen aan de hand te zijn.
De eenheidsprijzen zijn belachelijk gestegen.
Er mist bij mijn buurvrouw een schakelaar bij het digitale meterstanden kastje waardoor ze ondanks dat haar radiatoren uit zijn verbruikt.
Ook heb ik meerdere klachten gelezen over blokverwarming, dat er veel warmte verloren gaat waar de huurders voor op draaien en de mensen die 3x per dag douchen hetzelfde betalen als iemand die 1x per dag douchte.
Deze klachten zijn ook te vinden op tros radar, http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=51&t=65417

Kijk hier nog even naar misschien dat we een manier vinden om de handen in één te kunnen slaan.
Voelt iemand zich geroepen om een tijdelijke site te maken waar alle klachten samen kunnen komen. En dat het op deze manier gecommuniceerd word?
We moeten onze krachten bundelen om dit te kunnen winnen!!
Ik ga zelf in de omgeving bij de app gebouwen een pamflet ophangen om mensen er op te attenderen om hun Ista jaarafrekening eens goed na te kijken en bij fouten hun bevindingen op papier te zetten en hopelijk in veelvoud bij de woningcoorperatie, Ista en plaatselijk krant te kunnen overhandigen.
Ik hoop dat er meer mensen zijn die met ons actie gaan ondernemen in jullie eigen buurt. We laten ons geld toch niet afpakken en nog eens in een tijd dat veel mensen het financieel niet makkelijk hebben.

Gewenste oplossing

Ista en de woningbouwverenigingen weten heel goed wat de oplossing hiervoor moet zijn.
Financiële compensatie en aanpassen van het systeem. Woningcorporaties gaan miljoenen in om en kennelijk vangt Ista ook aardig goed en stellen we niet zoveel al individu, ik hoop dat ze hier snel op terug komen.

All complaints of