My complaint:
Zowel gisteren als vandaag is de Telegraaf niet bezorgd. Telefonisch gemeld. Krant wordt nageleverd. Echter we hebben zowel de Telegraaf als het Haarlems Dagblad. Haarlems Dagblad wordt wel bezorgd. Bij nalevering van de Telegraaf wordt hij nogmaals bezorgd! Dit is toch niet de bedoeling. Tijdens de zomervakantieperiode ging dit ook diverse keren verkeerd.
Gewenste oplossing
We zijn tevreden met de bezorging van zowel het Haarlems Dagblad als de Telegraaf.

