My complaint:
GEEN BEZORGING,OOK NIET NAAR 3 UUR.
STEM AAN TELEFOON KOMT ER OP NEER VOLGENDE KEER BETER
Gewenste oplossing
IK WIL GEWOON MIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KRANT,HIJ IS NIET GRATIS
GEEN BEZORGING,OOK NIET NAAR 3 UUR.
STEM AAN TELEFOON KOMT ER OP NEER VOLGENDE KEER BETER
IK WIL GEWOON MIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KRANT,HIJ IS NIET GRATIS