My complaint:
De ene keer ontvang ik een brief dat ik meer dan 500 euro(!) moet betalen en het contract beëindigd wordt.
Dan wanneer je contact opneemt met de administratie wordt je onbeleefd te woord gestaan (ik citeer even een medewerker: ‘meneertje u moet gewoon uw rekening betalen’) en blijkt er 75 euro incassokosten (?) open te staan.
Per post of per e-mail corresponderen is ook zinloos want ze reageren gewoon niet.
Ondertussen heb ik bericht van de netbeheerder ontvangen dat ik binnen een week een nieuwe leverancier moet zoeken of anders afgesloten wordt van gas en elektra.
Ik heb van de NEM ook nog geen officiële contract beëindiging ontvangen.
Ik ben blij dat ik nu van deze partij verlost ben maar de manier waarop vind ik erg onbeleefd en vervelend.
Gewenste oplossing
Eigenlijk is er naar mijn idee geen oplossing meer voor dit conflict. Maar wellicht kan de NEM een poging wagen. Ik ga in ieder geval net zolang bij alle klachten websites, TV programma’s, e.d. aan de bel trekken totdat ik eindelijk een reactie van de NEM heb ontvangen.