Complaint: foutieve postbezorging valkenswaard

user-21764 on 15 September 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onze post komt voortaan bijna iedere keer in de brievenbus elders in de straat, gelukkig zijn deze mensen zo aardig om de post alsnog bij ons in de brievenbus te doen, de post is altijd juist geadresseerd en wij hebben een duidelijk huisnummer bij de brievenbus.
Hoe zit het nu met de privasy van ons, het gaat n.l. vaak om prive post.
“De oude vertrouwde postbode diend terug te
komen, toen ging het zelde mis”

Gewenste oplossing

ik ben pas tevreden als het niet meer verkeerd gaat.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Ch. O, Dank je wel voor je melding over de postbezorging. Ik vind het erg vervelend dat je post op een ander huisnummer in de straat is afgeleverd. Voor dit ongemak bied ik je mijn excuses aan. Graag geef ik je informatie over de afhandeling van je klacht. Ik heb je klacht doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging. Hij zal dit met de betrokken medewerkers bespreken en er op toezien dat je post weer correct wordt afgeleverd. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Wim TNT Post Klantenservice

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Nou zeg, bij TNT zijn ze wel erg vlug met het zeggen van dat de klacht is opgelost, wij moeten dat nog maar af wachten. wij zijn beniewd!!!!

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is contact opgenomen met de klant. De klacht, met aanvullende informatie, is doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging. Hij zal dit met de betrokken medewerkers bespreken en er op toezien dat de post weer correct wordt afgeleverd.

All complaints of