Complaint: De dupe van reorganisatie

user-21899 on 16 September 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Allereerst is er zomaar een pakketje van de aardbodem verdwenen. Bij de klantenservice reaceerde ze nogal laconiek “tjsa, dan zal het wel kwijt zijn he”. Ten tweede ontvang ik brievenbuspost op zn vroegst een week na verzending, ALS ik het al ontvang!

Gewenste oplossing

Dat de post weer bezorgd wordt door tevreden, vrolijke, enthousiaste bezorgers die de waarde van post inzien en aan de klant denken. Plus een goede klachtenafhandeling, ze hebben nog steeds een machtspositie want opsturen op een andere manier is gewoon vaak omslachtig.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste SCB, Vervelend om te vernemen dat de bezorging van brieven en pakketten niet goed verloopt op je adres. Ik heb echter niet de mogelijkheid om klachten anoniem door te geven. Wij gaan uiteraard discreet om met je gegevens bij het behandelen van je klacht. Maar als de bezorger naar aanleiding van een klacht wordt aangesproken, zal hij of zij wel op de hoogte moeten zijn van het adres om de bezorging te kunnen verbeteren. Mochten deze problemen aanhouden en wil je alsnog een melding maken met je adresgegevens dan vernemen we dit graag van je. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Annet TNT Post Klantenservice

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Met die reactie is het probleem natuurlijk niet opgelost.... Liever zou ik horen dat het adres gewenst is zodat navraag gedaan kan worden en de postbezorgers gemotiveerd worden goed werk te verrichten.

Message from PostNL

15 years ago - Beste SCB, Bedankt voor je bericht en je e-mail. Vervelend dat veel bewoners in je wijk problemen ondervinden met de postbezorging. Ik wil hier graag werk van maken. Om een melding te kunnen maken en de bezorgers te laten aanspreken, heb ik echter wel je volledige adres nodig. Zoals mijn collega al heeft aangegeven zal er uiteraard discreet worden omgegaan met je gegevens. Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het is niet mogelijk om anoniem klachten in te dienen. TNT Post gaat uiteraard discreet om met klantgegevens bij het behandelen van klachten. Maar als de bezorger naar aanleiding van een klacht wordt aangesproken, zal hij of zij wel op de hoogte moeten zijn van het adres waar de klacht is ontstaan om de bezorging te kunnen verbeteren.

All complaints of