Complaint: Klacht : Nokia 5310 XpressMusic IMEI :354218037995461

allard on 23 September 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deze gsm werd gekocht bij Belcompany in Knokke op 30/7/2009 met 2 jaar garantie. De toesten 7, 8 en 9 reageren niet meer. Voor de rest werkt hij nog heel goed. Bij Belcompany weigerden ze de gsm terug te sturen voor reparatie omdat de toets 0 beschadigd is, maar dit heeft niets met het probleem te maken. De toets 0 functioneert nog .

Gewenste oplossing

Aangezien deze gsm niet meer te vinden is zouden wij hem graag laten herstellen, want hij werkt met de music box.
Of kan u ons een adres geven waar we dezelfde gsm nog kunnen kopen?

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from Belcompany

13 years ago - Geachte klant, Op deze website is alleen BelCompany Nederland actief. BelCompany België is eigendom van Telenet Mobile. Voor uw vragen en klachten verwijs ik u door naar info@belcompany.be Kan u wel het volgende advies meegeven: Nokia heeft in België ook Nokia Care points. Deze Nokia Care points kunt u zelf bezoeken voor reparatie van uw Nokia toestel. Via deze link http://www.nokia.be/storelocatorv1-2 kunt u de Nokia Care Points in België vinden. Met vriendelijke groet, BelCompany NL WebCare

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Op deze website is alleen BelCompany Nederland actief. BelCompany België is eigendom van Telenet Mobile. Voor uw vragen en klachten verwijs ik u door naar info@belcompany.be

Kan u wel het volgende advies meegeven:
Nokia heeft in België ook Nokia Care points. Deze Nokia Care points kunt u zelf bezoeken voor reparatie van uw Nokia toestel. Via deze link http://www.nokia.be/storelocatorv1-2 kunt u de Nokia Care Points in België vinden.

Met vriendelijke groet,

BelCompany NL WebCare

All complaints of