Complaint: Zeer slechte service BelCompany

user-22409 on 21 September 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben nu een half jaar in bezit van de Samsung Omnia Qwerty. Dit is een telefoon twv van €430 euro en had hier uiteraard hoge verwachtingen van. Deze telefoon heb ik aangeschaft bij BelCompany. Na de aanschaf zijn mijn ervaringen met deze winkel zeer negatief. Ik heb sinds de aanschaf van de telefoon veel klachten over de Samsung Omnia Qwerty. Hiermee ben ik terug gegaan naar de winkel waar ik de telefoon heb gehaald, maar ik ben hier meedere malen slecht tot niet geholpen. Zo ben ik langs geweest met de klacht dat mijn email niet meer synchroniseerde. Met deze klacht werd ik afgewimpeld dat ze hier niks aan konden doen, dit was een probleem wat zich vaker voor deed bij Windows mobiele telefoons en daar bleef het bij. Een tweede klacht waarmee langs kwam was dat de telefoon een foutmelding aangaf (geen ruimte meer). Hiervoor adviseerde de verkoper om Windows opnieuw te installeren. Deze service konden ze echter niet bieden, hiervoor moest ik naar een andere winkel. Ik vind het heel raar dat een winkel als BelComany deze service niet bied en ik hiervoor (ver!) naar een andere winkel moet. Naast deze klachten heb ik nog veel meer klachten over de Samsung Omnia Qwerty. Voor een telefoon van deze prijs had ik veel meer kwaliteit verwacht en was mij beloofd door de verkoper. Na een half jaar had ik er dan ook genoeg van en ben ik terug gegaan naar de winkel om dit aan te geven. Ze boden mij aan om de telefoon terug te sturen. Dit duurde dan 3 weken en voor deze periode kreeg ik dan een tijdelijke telefoon. De enige telefoon die ze mij hiervoor konden aanbieden was een oude telefoon zonder internet mogelijkheden. Internet heb ik dagelijks nodig voor mijn werk. Dus voor de derde keer konden ze mij hierin niet helpen.

Kortom, mijn ervaringen met BelCompany zijn zeer negatief. Een abonnement kunnen ze goed aanprijzen, maar daarna houdt de service vrijwel op.

Gewenste oplossing

Ik hoop dat BelCompany mij alsnog tegemoed kan kopen met een nieuw toestel.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

All complaints of