Complaint: Waarom krijg ik mijn toppings niet??

user-22532 on 22 September 2010 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb geboekt via D-reizen voor oud en nieuw. Promt kijg ik 2 dagen erna een mail van centerparcs met een aanbieding voor de zelfde periode als dat ik geboekt heb en ook met de goede aankomst datum. Het gaat erom dat als je via hun boekt je toppings krijgt en omdat ik via d-reizen heb geboekt ik hier geen recht op heb. Belachelijk mede omdat D-reizen hier ook niet van op de hoogte was. En ik me dus eigenlijk gediscrimineerd voel. Heb gelijk ook via centerparcs mijn klacht neer gelegd maar ach mevrouw het is nu eenmaal zo. En als u wilt annuleren kost u dat uw aanbetaling (260 euro) . Nee, ik vind het geen goede gang van zaken

Gewenste oplossing

Ik dezelfde behandeling krijg als iemand die rechtstreeks boekt bij centerparcs. Het is toch belachelijk dat ik 2 dagen na mijn boeking moet lezen wat een leuke aanbieding er nu is en ik precies voldoe aan de eisen en toch recht heb op niks. en ik vraag toch geen on uitvoerbare dingen????

Message from

14 years ago - Geachte mevrouw, Wij hebben contact gehad met Centerparcs over uw klacht en zouden graag uw gegevens ontvangen zodat wij een oplossing kunnen bieden. Wij verzoeken u vriendelijk contact met ons opnemen via klantenservice@d-reizen.nl of op telefoonnummer 023-5542599. Met vriendelijke groet, D-reizen Klantenservice

Comment by poster of the complaint

13 years ago - prima werk van het hoofdkantoor van D-reizen. Ze hebben mijn klacht serieus behandeld en zijn met centerparcs in conclaaf gegaan en zijn met een prima oplossing gekomen. EEN DIKKE PLUIM bedankt

All complaints of