My complaint:
Duidelijk toch? In korte tijd al meerdere keren geen krant ontvangen in de ochtend en dat hangt mijn keel uit.
Gewenste oplossing
Stipte bezorging en dat Telegraaf laat merken dat ze het serieus nemen en niet alleen maar een site waar je je krant kunt opvragen, alsnog kunt laten bezorgen. En een refund over die dagen zou aardig zijn.

