My complaint:
Ik heb zaterdag 25 september geen krant ontvangen , dit is nu al de derde keer in 2 maanden . De eerste keer was op een zaterdag in de bouwvak vakantie een keer was de weg gedeeltelijk afgesloten ,maar om 9 uur weer open .
Gewenste oplossing
Ik zou niet weten wat voor oplossing ,een dag geen krant , ik hoef die van zaterdag morgen ook niet meer. Een cijfer kan ik nog niet geven geeft u eerst maar eens een oplossing

