Complaint: Jaarafrekening 100% te hoog

user-22959 on 27 September 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De jaarafrekening voor de levering van gas en elektriciteit is door de NEM ruim dubbel zo hoog ingeschat als werkelijk. Ondanks de zeer fout ingeschatte waarde weigert de NEM de rekening te corrigeren en rekent nu zelfs extra kosten voor het onbetaald blijven van de rekening.

Gewenste oplossing

Een correctie van de eindafrekening die in lijn ligt met de werkelijkheid en het kwijtschelden van aanmaningskosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw May,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of