Complaint: Proefabonnement telegraaf

user-23132 on 28 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een WK-abonnement genomen en die zou ingaan op 08-06-2010 en zes weken duren.
Ik heb de krant echter nooit ontvangen. vandaag(28-09-2010) heb ik maar weer eens gebeld. (ik heb inmiddels al 20 euro belkosten gehad) en wederom zou het nog steeds in behandeling zijn. nu kreeg ik vandaag een abonnement van weer 6 weken aangeboden… gratis! zei die mevrouw. dit was de enige optie want geld terug kon niet en toen ik om een langer abonnement vroeg ter compensatie werd ik voor gek verklaard. ik heb eerst dit abonnement maar geaccepteerd maar ben alles behalve tevreden.

Gewenste oplossing

Een langer abonnement of de belkosten/abonnementkosten terug. het lijkt me niet raar voor een bedrijf als de telegraaf om mij als nog 6 weken te bezorgen en ook het geld terug te betalen? let op dat ik sinds mei al bezig ben!!!!

All complaints of